poniedziałek, 12 maja 2014

jak malować dachówkę

Kto tu naprawdę przestarzałe płytki w ich łazience, ale nie chce, aby zgrać go i zastąpić go? (Patrzę na ciebie, mamo!) Czy wiesz, że możesz go pomalować?

Samouczek na pewno chodziło odnawiania z prysznicem LuB Wanna

I wahał się robić coś z głównej płytki w naszej łazience przez długi czas. To nie jest straszne, a ja nie cierpię ... ale na tej samej zasadzie nie kocham go albo. Nie chciałem, aby zgrać go i ponownie płytki ... na zawsze w naszym domu, tak, w tym domu, nie będzie. I w końcu postanowił dać malowanie jej wir, głównie dlatego, że lubię eksperymentować i myślałem niektórych z was może być ciekawy temat procesu. Plus Pomyślałem bialy byłaby poprawa nad niebieskim, szarym i swirlies.

Więc zaczynajmy. Po pierwsze, malowanie dachówki trzeba dostaw. Sporo z nich.

Wanna i Malarstwo Dostaw Płytek
Dostawy -

    wybielacz
    Kometa
    Lime-A-Way
    ścierny pad / gąbka
    400/600 grit papierem ściernym na mokro / sucho
    Produkty zabezpieczające 3M ™ - respirator, okulary ochronne i rękawice
    Taśma ScotchBlue ™ ™ Painter
    pędzle (użyłem pianki)
    rolki (użyłem pianki)
    Podajnik farby i tuleje
    Rustoleum wanna i farby płytki (użyłem prawie dwa pola i zrobił trzy warstwy)

Może lub nie musi -

    narzędzia do usuwania uszczelniać
    cement
    uszczelniać
    dropcloth

Pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, to usunąć wszystkie uszczelniać z obszarów będzie malarstwo, ponieważ nie można malować nad nim. (Możesz wrócić i dodać go po Twój prysznic jest pomalowane i suche). Tak naprawdę nie ma żadnego uszczelniać, ale to, co mieliśmy był pęknięty, odpryski, a brakuje w fugi w narożnikach i na krawędziach.

pęknięty zaczynu

Adam zdecydował się iść do przodu i wyjąć cały pęknięty fugi i należy go wymienić. Powiedział, że to dla dobra wannie, myślę, że on po prostu lubi niszcząc rzeczy.

usuwania fug

Zwróć uwagę, jak on jest odpowiedzialny i ma na sobie okulary ochronne 3M? Opowiem wam pewną historię ...

Adam trochę ssie na noszenie odzieży ochronnej DIYing. Cóż, kiedyś ... ale w tym roku, że miał iść do szpitala dwa razy do uzyskania rzeczy w oku podczas impregnacja dachówki pracy nad projektem. Nie jestem nawet żartuje ... dwa razy, ponieważ po prostu nie wystarczy. Teraz zawsze nosi okulary, bo jest tani i okulary bezpieczeństwa jest o wiele bardziej przyjazne dla budżetu niż wizyty pogotowie. Zaufaj nam na tym.

Nowa zaprawa

Oto oficjalna przed obraz, po kilku godzinach pracy.

prysznic przed malowaniem

Pierwszym krokiem do malowania wanna / prysznic jest do czyszczenia. (Faktycznie, pierwsze cztery etapy czyszczenia.) To było dla mnie nowe terytorium, jestem straszna w czyszczeniu nasze prysznice. Okropny znaczenie prostu nigdy nie zrobić. Jeśli nie zrobić coś priorytetem tu nie ma się zrobić, i szorowanie prysznic nie jest priorytetem. Moim zdaniem nie należy nawet do czyszczenia prysznice, całe ich istnienie jest wokół wody i mydła ... powinny być samoczyszczące. Mogę dostać amen?

przygotowanie do malowania Płytek

Oto kroki do czyszczenia, po prostu zrobił dokładnie to, co powiedział mi pole do zrobienia.

    Oczyścić z wodą, aby usunąć wybielacza pleśni. Spłukać.
    Szorować z Comet i ścierną. Spłukać.
    Czyste z Lime-A-Way . Spłukać.
    Piasek z 400/600 na mokro / na sucho papierem ściernym . Spłukać.
    Pozostawić do wyschnięcia na co najmniej godzinę.

Wynik? Szalenie czyste kafelki. Dosłownie tak wypucowane, że mogłem użyć ich do mojego makijażu. Tak pięknie czyste, że mogę po prostu pójść zupełnie szalony i szorować mój prysznic raz na jakiś czas.

Następny Nagrałem się prysznic z taśmy ScotchBlue ™ ™ malarza .

malowanie prysznic

Tutaj jest to, co myślałem, kiedy to zrobił ...

Chciałem malować płytki, ale nie chciałem malować rzeczywistej wanna (z wyjątkiem przedniej, ponieważ miał jakieś przebarwienia). Wanna była już biała, a nie w złym stanie. Nie ma potrzeby, aby naprawić to, co nie jest zepsute, nie? Ponadto, farba wanna i płytki ma świetne recenzje w sieci ( można je tu na Amazon czytać ), ale gdy czytam negatywną opinię, że powiedział coś w stylu "to już kilka lat i trzyma się świetnie, z wyjątkiem niektórych odpryski i łuszczenie się wokół spustowy. "Jeśli podłoga była powierzchnia każdego z nas problemem, to chciałem uniknąć malowanie podłogi.

Pierwszym krokiem do malowania jest mieszanie farb. Jest to dwuczęściowa farba epoksydowa , że wymieszać wlewając część A (aktywator) w części B (podstawowej). Można go używać na porcelany, ceramiki i włókna szklanego. Następnie za pomocą szczotki do cięcia w narożnikach i na krawędziach, tak jak chcesz, jeśli były malarstwo ścienne.

malowanie Wanne

Kiedy to zrobisz idź po nim wałkiem ...

Jak odnowić Płytki

Malarstwo wanna może brzmieć trochę przerażające i zastraszenia, ale tak naprawdę, to nie różni się od malowania cokolwiek innego i nie bardzo się dłużej. (Musisz tylko poczekać około godzinę lub dwie między warstwami).

Dobra, skłamałem trochę ... jest jedna zasadnicza różnica między malowania płytek malarstwa ściennego.

Zapach. Farby płytka jest tak freakin śmiesznie mycie dachówki silny, to szaleństwo. Nawet nie myśl o zrobieniu tego bez respiratora. Kiedyś tę maskę i może poczuć się nieco, ale nie było źle. Myślę, że maska ​​tak zrobi o wiele lepiej . Opary były tak silne, że moje oczy rozerwanie się trochę, a ja poważnie rozważyć wprowadzenie na mojej snorkeling maski. Myślałem Waterlox kiedyś uszczelnić nasze bloku rzeźnik blaty i stół gospodarstwo było złe, ale to nie ma nic w tym farby do płytek. Można powiedzieć, że jestem mamą, bo tylko porównanie mogę zrobić jest porównanie Waterlox do noworodka pieluchy i farby płytki do pieluch malucha. Ani to przyjemne, ale jak najszybciej przejść na stałe pieluchy jedzenie malucha noworodka te można realizować w zasadzie pachniało wspaniałe pieluchy.

Oto kilka rzeczy, których nie należy robić podczas malowania ...

Nie należy używać wałka, który nie jest pianka. Zrobiłem kilka badań przed rozpoczęciem tego projektu i to zaleca się użycie niskiego wałka nad wałkiem z pianki. To jest wszystko cacy i oczywiście pracował dla niektórych osób, ale moja lewa malutkie rolki wszystkie podniesione włosy w moim farby. Dosłownie wszędzie.

Problemy z hydromasażem malowanie

Skończyło się na szlifowanie ponownie po pierwszej warstwy z 600 papierem ściernym wygładzić je i przy pomocy wałka piankowego do końca.

Nie należy używać tego samego zasobnika farby dla kolejnych warstw. Użyj wykładziny i wyrzucić po każdym płaszczu, nawet jeśli w nim wygląda farba suchy i bezpieczny zalać. Nowa farba będzie ponownie ożywić stare rzeczy, wystarczy zostawić małe, wyboista, galaretowate plamy na całym swoim gładką farbą pracy i sprawiają, że chce skrzywdzić kogoś. (Nie mogłem dostać dobry obraz tego.)

Z powiedział, że jest tutaj, jest produkt końcowy ... wygląda to tak jasne i czyste! Być może trochę zbyt jasny i czysty ... Myślę, że mam do malowania wanna teraz. Kiedyś myślałem, że był biały, ale przeciwko ultra białej farby wygląda szare i brudne (wygląda lepiej na zdjęciach niż w osoby).

malowanie prysznic

Wykończenie farby to zaskakujące wielkiego. To jest gładka i błyszcząca, a naprawdę nie czujesz się jak to się dzieje wszędzie. Adam był bardzo sceptyczny, zanim zaczęliśmy, powiedział mi: "tylko dlatego, że można naprawić rzeczy farbą, nie oznacza, że powinieneś." Teraz jest kompletne zasugerował robimy Łazienka dla gości, jak również.

odnawiania chce

Tutorial na malowanie nieaktualne Płytki

malowanie Płytek przed i po

Jeśli wszyscy, mają jakieś pytania po prostu zostawić je w komentarzach, a ja staram się odpowiedzieć na ciebie!

* Ten post jest współpraca z 3M DIY. Aby utrzymać się na bieżąco na temat projektów, produktów i wizyty próbkowania 3MDIY.com. Nie zapomnij, aby połączyć się z 3M DIY stronę Twitter , 3M DIY Strona Facebook i 3M DIY YouTube Page . Wanna i kafelki odnawiania zestawy zostały dzięki uprzejmości Rustoleum. Post zawiera linki partnerskie. Uff, wiem ... ale jak zwykle, wszystkie opinie, doświadczenia oraz błędy w 100% moja.

Chcesz przeczytać o innych naszych projektów łazienkowych mistrzowskich? Kliknij poniższe miniatury.

1 komentarz: